Happiness

Att få detta mail var så härligt, att äntligen känna sig behövd. Det är så underbart! jag längtar redan efter första lönen. Jag väntar fortfarande på samtalet där vi ska prata mer om det. Jag är bara så glad :) äntligen! nu kanske man kan börja planera lite :) soffa.. utlandsresa.. massor skoj :)
Känns så otroligt skönt att ha en egen inkomst och göra det lite enklare för dig älskling :)

Återkommer mer efter samtalet om detta :)



ska kanske till Norrlandet i början av december också, men det beror helt på samtalet nu och när jag ska börja osv. Men det vore så jääävla skoj :) träffa Alex och Oskar. Länge sen nu , knasbollarna! Vore så roligt att åka till norrlandet som jag länge velat! Festa och röjja röven av mig med alex :P skoj skoj!
men att bila dit längtar jag inte till, usch! min rygg kommer vara av på 100 ställen när vi väl är framme :D haha
skoj kan de bli iaf, väldigt skoj!






kanske dax att gå upp från sängen och göra något vettigt? Ska göra kycklingpaj med tacokryddning idag till middag :) kommer nog bli gott ! Sen ska jag nog baka en kladdkaka också^^, är på så himla bra humör just nu :) bra musik i högtalarna och jag har världens finaste pojkvän . hjärta av guld, verkligen <3
är sjukt tacksam och glad att jag vågade lita på kärleken igen. Jag älskar livet, älskar dig. älskar oss.




Nu ska jag gå och sjunga hela dagen för att jag är så sjukt glad!



Shalala ! <3





Kommentarer
mamsen

allt ordnar sig min söta:)älskar dig

2010-11-24 @ 21:55:47
mamsen

allt ordnar sig min söta:)älskar dig

2010-11-24 @ 21:56:23
Anonym

klart de gör :) älskar dig!

2010-11-25 @ 16:17:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0