gääsp

jag vet inte hur många dagar jag gått hemma och haft ont i halsen, jag vet inte alls vart det är för fel. För jag brukar inte ha ont i halsen förutom när jag blir riktigt riktigt sjuk som jag blir när jag blir förkyld. Har haft ont i halsen väldigt länge o känt mig allmänt förkyld i säker 2-3 veckor. Vilket inte alls är speciellt skoj.. känner mig inte på topp för fem öre. Suck.. vill vara frisk. vill inte känna mig nere eller sjuk på något sätt.
jag har försökt äta vitaminer och sånt, men det hjälper inte. Får köpa chi sang, sån där bra sak från apoteket. dyrt dock! men men. vad gör man inte?

Och det spelar ingen roll hur mycket jag sover. jag är trött ... dygnet runt. 10 timmar sömn, 1 timme sömn . spelar ingen roll. trött trött trött. Börjar nästan bli orolig. Är det någon sjukdom? eller är man bara jääävligt trött?
whatever, blir att sova tidigt ikväll som vanligt. O vakna lika trött imorgon och gå runt o gäspa hela dagen..


Att sitta ensam själv en kväll som denna är inte roligt, när man är van att vara med någon nästan dygnet runt så är det inte så mysigt o sitta själv i en svinkall lägenhet. Men älsklingen kommer hem när han kommer hem :) längtar redan. Sitter o lyssnar på Dansk musik, mysigt musik. Vet inte varför jag gillar dansk musik, visst man förstår nästan allt dom säger, men vissa ord är svåra. Men jag gillart :)


Nu blir det bonde söker fru, sen sova.

Ta hand om er.
Johanna






Kommentarer
mamsen

min söta unge:)beställ en tid hos farbror doktorn,om du inte mår bra!man kan oxå bli trött när man inte har jobb!puss älskar dig

2010-11-17 @ 22:34:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0