DYNAMITE

ojoj, nu är det dax att skriva blogg igen. Inte skrivit på länge.. tappat orken och lusten men bara att skriva igen! Finns ju faktiskt folk som läser :)

Haft en underbar helg med fest och renovering, och födelsedagsfirande. Mycket mysigt!! :) I fredags var jag och älskling i Norrköping och virrade runt bland affärerna och han skulle köpa jeans :) hittade ett par skit snygga o han kunde ha mindre storlek än vad han trodde :) skoj sånt där! Sen åkte vi runt till rusta och jula och sånt, hittade även en affär som heter Bolagret, trodde först de stod bolaget, men icke! Gick in där och hittade MASSOR av saker :) Där kom vi även på att vi ska renovera hallen, senare den kvällen. haha ! :) älska inpuls! Köp av färg och alla dessa saker man behöver till att spackla, slipa och mååla! Herrgud, älsklingen var så duktig att börja när jag drog på tjejkväll hos Sandra ^^, haha!

Lördagen bestod av att slipa som en tok, att slipa en liten hall med astma är ingen bra ide:P haha ! men de gick bra ändå även om de va sjukt jobbigt :D Tillslut vart de klart, vi har nu en svart vägg med döskallar och resten vita väggar. AS SNYGGT! Rock N Roll! ;)
Vi var även och firade Angelica som fyllde år :) sliten som en toook men det var skit mysigt :)

Söndagen bestod av middag hos mina päron :) mys det också!

helgen over all, MYSIG :)


Jag älskar Robbin :) <3



Puss, take care. 



Kommentarer
Tilla

Du drar till norrp och ringer inte mig? Gick ni på stan var ni ju preciiiiis vid mig ju :( Dummis! <3

2010-11-15 @ 14:35:35
Anonym

vi gick inte på stan gummsan, vi var på ingelsta. KLart jag ringer nästa gång vi är där!! <3

2010-11-15 @ 15:03:17
Jessica

bilder på hallen? :)

2010-11-16 @ 12:11:18
URL: http://prullis.blogg.se/
Anonym

Jaaa.. det har jag :) bra att du påminde mig :D ska lägga upp dom snart :)

2010-11-16 @ 13:04:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0