Dear Love

Denna helg har varit bra, väldigt mycket saker har hänt. I fredags var vi hemma här och drack öl, spelade wii och hade väldigt trevligt. Mycket folk kom och det var trevligt! :) speciellt att min bror kom! :) Det gillas! När fötterna var runda drog vi ut på krogen, vilket jag fasade för men jag drog ut ändååå :) Efter krogen gick vi och käkade pizzaaa.. Gott! Sen hem och slagga !
Lördags vaknade vi skapligt tidigt och sen var det bara att försöka bli människa igen för ännu en kväll med öl och bra sällskap! Det stog Halloween fest på schemat! Vi drog hem till Jenny och gjorde oss iordning, Shit va snygga vi var! :) haha! Zombies och vampyrer! :) Det var en väldigt lyckad kväll! Efter förfesten drog vi till Tilla och Pontus! Väldigt trevligt! Träffade mycket nytt folk vilket gillas till tusen! :)

Drog till krogen vilket sööög.. Sen drog vi och handlade pizza och jag o älsklingen var så hungriga att vi sprang nästan hela vägen hem! Snacka om att jag doooog. haha! full med två pizzor i handen ^^, ! men de gick bra men shit va vi var hungriga! bra att vi sprang :D Sen deckade vi ! :)

Söndagen bjöd på heron och vi kollade på saw i 3D, riktigt häftigt! även om dom snygga glajjorna var lite försmå men det blev riktigt coolt! :) Splatter splatter! Men på vägen upp fastnade vi i bilkö, 4 bilar hade krockat och det kom 5 ambulanser, 3 polisbilar, 4 brandbilar! allt möjligt, akutbilar och sånt! Var bara att stå där och vänta! Tror vi stog i 45 minuter innan vi kunde åka igen. Sen rullade vi igeeeen!

Varit en väldigt braaaa helg :) Vissa saker kunde man sluppit men vad ska man göra ..Det är nyköping! Thats it, bara att acceptera!



Jag älskar dig!

haha , fulla och försöker på en pussbild.
resultatet blev som de blev ^^,



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0