Wherever you are'

Äntligen är det fredag och jag är glad att jag klarat ännu en vecka :) med skola, plugg, jobb och stress . Nu kan jag äntligen koppla av, eller ah iaf en dag. Imorgon och söndag är det jobb igen ^^, men det är najs det är pengar vilket jag behöver till hyran i maj tex.

Kan inte förstå att det bara 8 veckor praktik nu och 2 veckor kvar i skolan. Sen är jag klar. K L A A A A R. herrejösses, det har gått så fort så man knappt hunnit med. Efter skolan ska jag jobba en sommar, sen får vi se vad jag hittar på. kanske flyr någon annan stans ;) vi får la se!

En dag i taget .

Är hos mamma och pappa nu, ska väl käka här, tacooooos <3
Sen kanske man ska iväg o ta några öl, men vet inte riktigt eftersom jag jobbar imorgon.































If we crawl
'till we can walk again
And we'll run
Until we're strong enough to jump
And we'll fly
Until there is no end
So let's crawl.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0