vanliga tur!

Jaha, då gick man till skolan som en zooombie även fast man inte ville. men på med kläder och gick i kylan till skolan, läser skol mailen och ser att vi är lediga. gah, min vanliga tur. suuuck!! Men ska väl sitta kvar o plugga ett tag sen hem till morsan och tjäla mat/matlåda. och bilen förståss. ^^,

Man kanske ska ta och träna ikv? det vore ju inte helt fel (:
satte på mig ett par byxor i morse som jag inte använt sen typ.. 2an i gymnasiet. Jag kunde ha dom, det kunde jag inte förut. det var ju naaaijs. haha inte blivit så jätte tjockis iaf. men det kommer väl om jag inte börjar träna.

Måste börja planera lite till min födelsedagsfest också, var när och hur. Det får vi se hörreni. Har två förslag, antingen i strandhuset, grilla, chilla och dricka massor av öl i solen ( förhoppningsvis ) eller hyra något ställe i stan. Saken är den att standhuset är galet billigt jämfört med lokaler i stan. Men ni kan väl kommentera vad ni känner för? :)




nu ska jag plugga en sväng, sen dra hem till mama unt papa och hunden .
tjofadderittan!



haha, bella och jag på maskeraden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0