Jobb/Praktik/Plugg

Imorgon börjar min praktik på akuten i 4 veckor, det känns helt ok. Jag är inte alls pepp just nu pga att jag är så dundermega trött. Jag vill soooova. Känns som jag inte sovit på väldigt länge. men imorgon blir det sovmorgon till 07.00, shit! det kommer bli skööönt.  sen iväg till akuten för att ha praktik till 18. kommer vara död fisk.
Men ledig på tisdag iaf :) skö-höööönt .






Det känns som det händer väldigt mycket just nu.. jag pluggar, jobbar och har praktik. Det känns väldigt jobbigt. Men bara att gilla läget, inte mkt kvar i skolan just nu.  8 veckor praktik och 2 veckor kvar i skolan. Det är bara att tat, och gilla läget.
snön utanför gör det fan inte bättre, sluta snöa . snälla?

Imorgon drar jag igång med träningen igen, orkar inte se mig såhär längre. blä!


Nej, nu ska jag se film och sova :)

 

Take care, J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0