Hey soul sister ,

Ska man ta och berätta lite om helgens bravader kanske? :)

Fredagen spenderades med mormor och mamma på förmiddagen, efter dom hade gått drog jag och saara på stan och shoppa runt lite, köpte bara ett par leggins! Behövdes. Efter detta gick vi hem till mig för att hämta lite öl och sen drog vi vidare till stonehill för att käka middag hemma hos Saara och Robin. Trevligt som bara den! Tjejsnack och mys. Det behöves! Senare drar vi hem till mig igen för att förkröka lite mer innan vi drog till kruugen. Kvällen var helt underbar och jag log heeela tiden. Människorna, humöret och tankar om dig <3

Lördagen spenderades med mina underbaringar, Catrin och Christine! Jag gjorde mig iordning i bakfyllans ångor för att åka på fest igen med mina hjärtan . Jag drog till Christine för att dricka en öl innan vi drog vidare till Stonehill , alex lägenhet. Det var riktigt nice och det var många människor där :) Trevligt trevligt! Lärde känna endel! :)
Vidare till kruugen för att dansa rövarna av oss, vi gick till nya birgers men det var tydligen 23 där. Jag visade mitt legg och han frågade hur gamla dom andra var mitt spontansvar vart " HAHA, inte fan vet jag :D " iaf, så kom vi in men sedan ser vi att det var inträde 80 kr. HA, bullshit. Aldrig i livet. Vi drog vidare till Tellus, jösses vad roligt det var! Mktmkt trevligt folk och många kramar vart det. Jag gillart!

På vägen hem började det SPÖ regna, inte helt ok. VI drog o kökade och sa hejdå!

Söndagen spenderades hemma hos christine, med kyckligrulle och massor film. Det gillas mycket! <3
Tack mina älsklingar för en underbar helg som inte kommer glömmas.

<3





Det finns människor i den här stan som kan få en att bli rasande. och en av dom är du, herrejösses vad du får mig att bli arg , ledsen och förbannad. Jag har tagit mitt beslut, och falska vänner som dig behöver jag verkligen inte i mitt liv.

Så, jag ska leva mitt liv för mig och inte för er.

 

Take Care, Johanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0