f r e e e e e d a g

ääääääääääääääääääääääääääntligen hemma från skolan och nu är det fan fredag och helg för min del! ;D Galet skönt! Hade lite betygsamtal idag och det ser kanon bra ut ;) jag är duuktig minsan!
lärarna är sååå nöjda ;) moha!  även om jag tycker om betygsätter lite konstigt :(

Nu kom partylåten igång på spotify, eller näe skit i det. den haka upp sig.  >< haha kommer säkert snart igång igen, hoppas jag!!!! :S haha

o du , jag dricker hur jävla mkt öl jag vill. vore jävligt tacksam om du beteer dig som en vuxen människa och sluta vara så omogen som du är. ÖL är gott, mer behöver jag inte säga! Att du ens har mage och klanka ner på dom som inte lever efter dina ramar. HA! Fuck you and have a nice day! Så, nu är mina arga stunder över, :D

 

Let's ta en beer and have a bra night vänner!
on with the partymusik och shake you rumpa!
;D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0