Det var annorlunda förr..

Äntligen fick jag min sovmorgon, jag sov till halv 10. Galet skönt! Inatt måste jag vara vaken väldigt länge för på onsdag ska jag praktisera natt på akuten. Vi får se hur det går. Kommer nog storkna vid 4-5 tiden. Hoppas det går fint ändå!

:)


saken är den att jag tror att jag har tröttnat. tröttnat på det livet jag lever idag, jag vill uppfylla mina drömmar, men hur lyckas man med det i Nyköping? Det är helt jäkla omöjligt. När ska jag få mina drömmar uppfyllda?

jag hoppas på att det snart kommer hända, jag vill. Mer än något annat. Kan inte göra mer än att hålla mina tummar, och fötter.

" Om livet var en sång,

skulle jag kunna alla melodier "




 jag har bestämt mig, jag ska leva mitt liv för mig. Inte för dig längre, som jag har gjort.
du har hållit mig tillbaka.
Tagit mitt liv .

Men det kommer bli bra, mycket bra.

Helgen blir det fest, äntliigen, jobbat 3 helger i rad nu.
kommer kännas bra med en eller 5 öl i kroppen.

Fest i lyxvillan väntar!






Man tror man vet vart sina vänner står , men sen ser du dina vänner gå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0