addiction

I wan't you so bad im shaking, you are like a needle underneath my skin. 
But I won't let my hunger for you pull me back again. wrapped in you I lost myself.
Couldn't see how I needed some help.
Guess the fear of leaving made me stay.

Im sick of trying, praying that you will change.
Gotta save my selt from my addiction.. you.

you are my strongest weakness.





Idag är det fredag och jag är inte alls pepp för tillfället för någonting. Varken skola eller att gå och lägga mig igen. Men när jag väl är uppe kan jag ju lika gärna dra till skolan. Även om motivationen är nere på noll för tillfället.
Ikväll blir det tydligen fest , och ja.. har inte så mycket o säga om det. det får väl bli som det blir!

Ska man göra sig iordning för skolan kanske.. hm.


trött på alla omogna jävla människor i den här stan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0