All the right moves

Har haft en bra dag idag , vaknade med ett leende och det fortsatte hela dagen även om jag höll på att somna
på psykiatrin, nu börjar praktiken närma sig med stormsteg och jag är ärligt talat lite nervös, jag ska vara på akuten tillsammans med en annan i min klass, lol. Men det kommer nog gå bra.. Även om jag nog får se väldigt mycket ovanligt jag inte sett innan! :)

Annars har vi rätt mkt i skolan just för tillfället vilket märks av. tröttheten kommer ikapp rätt rejält. Men baaara att gå till skolan och göra klart, för det är bara 2½ månad kvar sen jag är klar undersköterska. ojojoj, det går så fort !! :)


Ikväll får vi se vad som händer, blir nog chill som vanligt  !

Jag vet inte varför jag är glad för tillfället, men jag tror att jag har lärt mig något som har gjort mig mer säker. Jag vet att jag aldrig mer ska lita på dina ord och tro på det jag hör. Även om om jag känner som jag känner så skrattar jag inombords när jag kollar på en del bilder .  Ditt val, du gör som du vill. men en sak ska du veta, jag kommer inte alltid finnas här. även om jag vill finnas där för alla dina bakslag och dina framsteg. kommer jag inte det. du får klara dig själv, för this time baby, i will be bulletproof. Du ska inte få göra mig ledsen EN gång till.

Så det så!

Bloggen är cp just nu och vill inte ladda upp en snygg bild på min älskling brolle. suck! ><



Take care, J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0