Aj Aj Aj.

började känna redan på vägen upp till studiebesöket på ambulansen hur smärtan strålade ut i nacken och axlar.. jag suckade bara. Hur fan ska jag orka en sommar till med den här smärtan? Måste ringa och tjata på remissen så jag får operera mig omgående. Jag orkar fan inte gå runt som en zombie och inte kunna röra nacken för att två delar på min kropp tynger min nacke :( Skulle inte ens önska min värsta fiende den smärtan jag har. haha jo kanske.


Studiebesöket på ambulansen var jätte intressant och lärorikt, man blev rätt intresserad av att gå in på den riktningen igen, var inne på den banan för ett tag sen. Vi får väl se , men dom där 5 åren som det tar lockar inte! Men vi får se :) börjar med att jobba på mitt barndrömsjobb , kvinnokliniken i sommar för att se om det är något för mig !! :)



Är hos mamma och pappa just nu och tar det lugnt, mamma smetade in massor av tigerbalsam på nacken så det börjar kännas lite bättre. Åt nyss lite våfflor och grädde :) det var smarrigt ! länge sen

Ikväll blir det att äta middag här och kolla film med lillsyrran, alltid lika trevligt! (: just nu känns det som jag bara vill hänga med familjen.  ingen alls lust att hänga med vänner som ändå inte är vänner. det känns väldigt lönlöst. och ja, du vet att jag pratar om dig.

familjen <3



Kommentarer
lillsyrran

jag älskar dig världens bästa syster <3

2010-03-12 @ 21:25:58
Anonym

Jag älskar dig också systeryster <3

2010-03-13 @ 09:32:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0