fly with me

Jaha, då var det min tur att bli sjuk. Det kommer senare än vad det brukar göra, men nu ligger man här i sängen med feber och är allmänt mosig. Inte skoj alls, jag vill jobba. Faktiskt. Men jag kände att med feber blir det inte bra. Jag blir så fruktansvärt sjuk när jag har feber. menmen, vad gör man.

Tänkte uppdatera er lite, inte skrivit på ett bra tag nu vilket folk kommenterat också. Men vad gör man när man varken har tid eller ork. Men ska väl försöka skriva några rader nu innan mitt huvud sprängs! ><
jag jobbar för fullt, trivs kanon bra. Det är ett bra jobb, med både positiva sidor som negativa. Men jag trivs, vilket är det bästa.
Jag och Robbin har gjort om våran hall, men de vet väl dom flesta. Har dock inte lagt upp några bilder än. Men det kommer nog idag :) haha, sagt länge!
Jag och robbin har det fruktansvärt underbart, jag kan inte önska mig något bättre :) det är så sjukt bra allting. Jag är sjukt lycklig :) <3 och alla dessa mysiga hemmakvällar istället för festkvällar trivs jag med. Känns som man växt ifrån det där litegranna. Jag känner inte alls suget efter en riktigt röjkväll, eller gör jag det? ;) hah! Lite grann kanske, men snart är det ju nyår! Det får bli då :) Längtar massor, mycket raketer , umgås med dom bästa och sen få kyssa min älskade Robbin. Åh, kan inte bli mer underbart :) <3

Men först kommer ju jul, och den längtar jag också till riktigt riktigt mycket. Först ska vi till Gnesta på morgonen och äta julfrukost och träffa allihopa:) Jag ska också få träffa Robbins andra bror. Vilket ska bli trevligt! :)
Efter det ska vi sedan till min familj och äta julmiddag och öppna ännu fler julklappar och umgås med min familj. Juldagen åker vi nog tillbaka till familj 2 i gnesta och myser vidare :) Kommer nog bli en perfekt jul, jag bara vet det !

Haha, både jag och robbin glömde bort att vi hade varit tillsammans i 2 månader här om dagen, haha glömska båda två. Känns helt underbart, tiden går fort och jag vill tillbringa många många många fler månader med honom :) <3


Jag vill känna att jag lever
All den tid jag har
Ska jag leva som jag vill
Jag vill känna att jag lever




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0