baby you are firework

Snart är det dax för jobb igen,  har jobbat hela veckan så börjar bli lite trött i mössan! Men imorgon är jag ledig och gud så jag har längtat! Vi ska ner på stan tidigt och köpa julklappar, jag och min älsko. Ska bli så mysigt!! Älskar att vara med dig. tråkigt blir det inte allt många dagar vi är tillsammans nu på vardagarna förutom när vi ska sova. Så dessa lediga dagar vi har tillsammans uppskattar man sjukt mkt. :)

Sen ska vi möta mormor och mamma på stan och fika, kommer bli mysigt som bara den :) för att senare äta tacomiddag hos mamma senare på kvällen :) gott!!! Så får jag träffa min älskade mimmie också, fina fina du. <3

Känns skönt att man ska vara inne hela dagen idag, så man slipper gå runt i detta väder, det är snöstorm igen. vi som har så lite snö får lite till, SUCK! Det får räcka nu!
Fast det är mysigt med snö på julafton och nyår, så det får stanna tills dess, men efter det får de gärna försvinna. fast inte i Norge , för dit ska vi vecka 8, läääängtar ! :)

ska bli skönt att komma iväg en stund , bara umgås med familjen och dig. <3

nehe, nu blir det att göra sig iordning för jobb. 
Längtar tills ikv när du kommer hem så jag får krama dig ! <3



Ta hand om er
johannaa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0