förvirrad och trött..

hur kan en ett julbord sluta med att en människa inte kan snacka, gå eller sitta ner? och just denna gång kommer mannen inramlandes kl2 på natten och tar ner allting som kan ramla ner i min hall. Ramlar på vardagsrumsgolvet och slår i huvudet ett antal ggr. det är inte lätt och få upp en kille i sängen när han inte ens kan stå på sina egna ben. Sen händer det som jag fruktade mest, jag gömde mig under täcket och låter han göra sina behov på toaletten medans jag ligger skräckslagen under täcket och håller för öronen för att inte ryka med.

klockan tickar och tillslut, kl 4 på natten får jag honom i säng, spyhinken på golvet och jag är trött.. och mår illa. >< Jag tål verkligen inte sånt här. HAHA!
hela lägenheten har luktat skunkt och det har inte blivit många timmars sömn i natt kan jag säga ... fyfan.
när klockan väl ringde kl 7 så skyndade jag mig och göra mig iordning och jag visste knappt vad höger och vänster var.. så trött. men nu är jag äntligen i skolan.. och för en gång skull luktar det gott. hahah!!
det var mysigt att cykla i snön, jag äääälskar snö. men någongång i veckan kommer jag säkert ramla och bryta alla ben jag har. xD  nu blir det avslutning i skolan..

pusss...


Kommentarer
Ellie

haha fy fan, tykte verkligen synd om dig! lite om honom också.. ett julbord med jobbet, en måndag.. allt kan hända XD

2009-12-15 @ 14:33:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0