THE BEST I'LL EVER BE

Kanske ska ta och berätta hur min helg varit, inte skrivit på ett bra tag!

I fredags så kom Catrin, Niko och frasse till mig och vi drack lite innan vi drog över till grannen, Tilla och Zibbe. Det var jätte trevligt och vi drack lite vin,öl och shottade någon äppelzour sak :P rätt gott!  Bra musik och rund om fötterna så det räckte och blev över ^^ Innan vi skulle ut på krogen gick jag hem till mig och skulle hämta någonting, men klantig som jag ääääär så låste jag in nycklarna och vi fick göra inbrott i mitt fönster ^^ haha! Det kommer jag aldrig glömma! Zibbe tar fram kofoten och sen är inbrottet igång! Två krukor och en lampa gick sönder , MEN vi kom in :D Så jag hämtade mina nycklar och gick till krogen :)

Krog kvällen var väldigt lyckad, fy satan vad vi dansade och tilla var lite för full :D Men de va skoj! ^^ lilla!
Dansade till kl 2 på natten då krogen stängde och sen bar det vidare till Max för att äta :D gott gott!
hemgång efter det, sov som en stock med min lilla Catrin i soffan ^^
Vaknade med väääääääääärldens bakisvärk och jag visste inte vad jag skulle göra ^^ Catrin och jag började städa på en gång där runt halv 10 då vi vaknade :D galet.
fredag var lyckad <3

Lördag, Catrin jobbade till kl 21.00 så vi bestämmde att vi ändå skulle ut på krogen och röjja idag igen ! :) Oskar ringde och kom hit efter en stund , trevligt sen kom Malin och vi gjorde oss i ordning lite. Efter en liten stund kom Catrin också indroppande . Vi gick vidare till grannen för att det är kallare där och bättre ljud för musiken :D
kl blev 23.30 och vi gick ut på krogen och skoj vare! Fast inte aaaaaaaaaaaaaalls lika skoj som i fredags. Men dansa gjorde vi tills mina fötter nästan ramla av :) Fick låna ett par skit snygga skjorts och gladiator skor av Tilla, TACK :) skit fint vart det!  hemgång vid halv tre tiden, mötte Jonny, cuba på vägen hem och de blev lite efterfest hemma hos mig! Najs :)

Vid 4 tiden gick vi och la oss, de va najs! Vaknade pigg och Catrin och jag gick och åt pizza :D GOTT !
bakis + Fett = asbra!

Söndagen spenderades med film och god mat.
det hände nog inte så mkt mer den kvällen.

JUST, min orm sket på mig i lördags! :O
de va äckligt.


          
Min älskade orm, sir wäs                                                                              Pissenisse <3


Kommentarer
Tilla

Tack för den roligaste helgen på läänge!

Haha, Väs-bajs är fan inte att leka med :D

2009-08-04 @ 11:20:50
URL: http://tillat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0